luni, 21 martie 2011

Doare

Mi'e dor si doare.. Mi'e dor de tot ce am insemnat noi, de tot ce am realizat, tot ce faceam impreuna... Mi'e dor sa ma iei de mana si sa'mi zici "Mergem, nu'mi pasa unde!"..
Jur ca nu mai suport situatia asta, jur ca nu mai vreau, dar e ceva mai presus de mine... Nu mai suport sa te vad pe cealalta parte a drumului si sa nu'ti fac cu mana sau sa alerg spre tine si sa'ti sar in brate.. Situatia asta ma omoara usor, usor.. Si jur ca nu e de o zi, doua.. nu.. timpul deja nu mai tine cu mine.. trece si accentueaza parca mai tare cicatricile.. Ce situatie de ....

Nu stiu cat o sa mai suport asta.. Nu am mai zambit cu inima de cel putin un an.. De iubit? De iubit nici nu se pune problema.. Am si uitat ce inseamna asta... Am ajuns la intrebarea aia ciudata: A iubi inseamna a fi fericit sau mai mult a fi nefericit?

Parfumul tau si zambetul din poze sunt singurele lucruri care ma fac sa adorm cu gandul ca a mai trecut o zi si poate maine sunt mai aproape de tine... Si.. cel mai tare urasc diminetile cand ma trezesc si patul e gol, iar telefonul nu suna decat cand se activeaza alarma... Unde's mesajele de "buna dimineata"? Unde esi tu defapt?!...

Te iubesc, te iube, te iu... te... Nu mai suport, nu mai pot!!!

Am ramas o umbra a trecutului...Atat.

5 comentarii:

icm spunea...

Buna! Vreau sa te felicit pt blogul tau! Imi face mare placere sa il citesc iar textele pe care le scrii sunt superbe! :) Esti foarte talentata! Keep on writing! :)

roxi spunea...

hei mersi mult!

tzcompik spunea...

Buna!!Vreau sa-ti zic ca ador blogul tau..e genial:X..

roxi spunea...

mersi :*

Maria spunea...

felicitari pt blog f interesant

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger