marți, 2 august 2011

Sens unic

Aproape ca uitasem cum e sa ai fluturi in stomac dimineata cand te trezesti cu gandul la el. Aproape ca nici nu mai stiam cum vorbesc ei si aproape ca nici nu ii intelegeam de fiecare data cand ii simteam parfumul pe hol.
Cata lipsa de logica in povestea asta, cata nedreptate si cat adevar indesat cu polonicul in sufletul meu deabia iesit din carcera. Adevarul doare ca de fiecare data cand este spus sincer, dar asta are si parti frumoase. Adevarul lui doare frumos... nici aici nu'i logica, asa'i?
Cred ca nu am iubit niciodata mai mult orasul asta. El e de vina ca ne'am intalnit, el si caile lui incurcate. Cum sa ii multumesti unui oras ca te gazduieste cand defapt tu ti'l alegi? Uite ca eu pot si nu, nu sunt magician.
Acum nu stiu exact ce simt, ma trec multe ganduri, cat despre clipa traita.. mi'e ca a noastra se duce usor, usor si asta ma intristeaza de fiecare data cand te vad.
Nu'mi place nimic mai mult decat sa simt parfumul tau pe pielea mea bronzata si urma atingerilor tale pe gatul meu...


P.S. Ia ghici a cui inima bate cu 3,5 batai mai mult de fiecare data cand te vede?

1 comentarii:

Masaj erotic spunea...

scrii foarte frumos , am citit cu multa emitie postarea, ai un blog extrem de interesant

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger