vineri, 7 noiembrie 2014

Inca parte din mine..

A trecut ceva timp de cand nu am mai avut curajul sa scriu despre tine.. Si nu pentru ca mi-ar fi teama, neaparat, de ceva anume, ci pentru ca luptam sa ma conving pe mine ca trecutul e trecut, ca ai fost cea mai frumoasa parte din mine, cea mai frumoasa iubire a mea.. dar.. Ai trecut..
In ciuda tuturor eforturilor mele de a mi te scoate din suflet si din gand, in ciuda tuturor relatiilor mai scurte sau mai lungi prin care viata m-a purtat, in ciuda gandurilor mele care incercau din rasputeri sa ma convinga ca nu mai poate fi nimic.. Eu... Eu te simt inca facand parte din mine.

Mi-a fost greu sa recunosc ca am gresit enorm atunci, ca am fost o adolescenta in cautare de.. nici eu nu stiu ce.. iar acum platesc cu sufletul pentru toate nebuniile mele..

Tot ce fac, tot ce simt, tot ce traiesc se rezuma la tine.. Compar toti barbatii cu tine, imi imaginez toate situatiile, mai bune sau mai nefericite, din viata alaturi de tine.. Suspin cand trec pe langa locurile noastre si raman mereu pierduta cand iti aud numele..

Visez la tine si cand ma trezesc ma simt singura si neapartinandu-mi.. Si asta pentru ca iti apartin. Sunt a ta.. Atunci, acum si mereu a ta.. Pentru ca "ti-am dat tie inima mea. ai grija de ea, de atunci e parte din tine".. 

Mi-e dor de tine. Mi-e dor de mine langa tine, de zambetul pana la urechi, de bataile inimii, de fluturii din stomac, de noi..

Te astept acasa, "cea mai frumoasa parte din mine" !!

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger