luni, 28 iunie 2010

Un altceva

Un fel de nu am chef, un fel de stare de rahat, un fel de nimiiiiic.

Acum nu'mi sta mintea asta bolnava decat la plecare si la tine. Ce ciudat esti, Domniţule, ciudat rau. Pai asa se face? Se ia mintile fetelor si se pleaca cu ele? Inapoi ai de gand sa le mai aduci? Te rog revizuieste'ti comportamentul. Pai ce inseamna asta? Fi cavaler si inapoiaza'le.

Stii ce ma gandeam? Eu si asa nu am nevoie de ele, pe ale mele poti sa le pastrezi. Da, dragule de minti vorbesc. Aveai tu parca valiza aia veche, plina de praf, poti sa le pui acolo. Ce zici? Dar sa mai stergi si tu prafu' din cand in cand, sa nu inceapa mititelele sa stranute ca o sa ma doara capul si o sa'ti cer o aspirina si pun pariu ca nu o sa gasesti.

Ca tot am lamurit cu mintile, ce zici de niste rasete? Facem schimb? Unu plus unu gratis ca pana acum? Asa sa fie, Domniţule!

Acum hai sa dormim, maine ne trezim dimineata.

P.S. Sa stii ca azi mi'a fost putin dor de tine, dar doar putin!

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger