vineri, 2 iulie 2010

De'a valma

Am vazut si eu in sfarsit filmul P.S. I love you, stiu este un film destul de vechi, dar avand in vedere ca este unul care te atinge la sentiment am preferat sa il mai aman. Eh uite ca de data asta i'a venit si lui timpul sa fie vazut.

Sincer, am ramas impresionata de tot ce se petrece in filmul asta. E pur si simplu minunat. Iti da emotii, te tine cu sufletul la gura, te face sa plangi si te invata una alta despre viata, dragoste, sentimente si oameni. Este singurul film la care am inceput pur si simplu sa plang. Nici macar vestitul Titanic nu m'a facut sa plang, ba din contra. Uite ca mi'am gasit si eu "nasul".

Am devenit cam prea sentimentala si e emotia aia de "te vreau langa mine". Nici cuvinte nu mai am ca sa ma pot exprima asa cum se cuvine. Cert e ca mi'e dor, foarte dor. Nu cred ca'ti vei da seama pentru ca masca plina de zambet nu o voi da jos niciodata in fata ta, sau poate ca e mai bine sa nu zic niciodata, niciodata. Ironic.


I just want to see you
When you're all alone
I just want to catch you if I can
I just want to be there
When the morning light explodes
On your face it radiates
I can't escape
I love you till the end

I just want to tell you nothing
You don't want to hear
All I want is for you to say
Why don't you just take me
Where I've never been before
I know you want to hear me
Catch my breath
I love you till the end

I just want to be there
When we're caught in the rain
I just want to see you laugh not cry
I just want to feel you
When the night puts on its cloak
I'm lost for words dont tell me
Cause all I can say
I love you tïll the end


P.S. Ia ghici!

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger