marți, 13 iulie 2010

100

Pentru a mia oara nu te'ai tinut de cuvant,Domniţule. Dar lasa, de data asta nu sunt foarte suparata pe tine, te'am inteles. Asa e vara.
Mi'ai promis ca ma ajuti la facut bagaje si uite ca bagajele sunt aproape gata si tu nici macar un sfat nu mi'ai dat. M'am descurcat si singura, doar sunt fata mare.
Ne mai despart cateva ore, atat. Ai pierdut ultima ocazie de a ma vedea inainte de plecarea mea, ne revansam noi cand ma intorc.

O sa ma distrez si fara tine, stai linistit, dar asta nu inseamna ca nu o sa'mi lipsesti. In fiecare zi promi sa'ti scriu cate un rand, ca mai apoi sa ti le arat.

Dar tu, Domniţule, ce o sa faci? O sa'mi duci doru? Poate ca ma vei suna macar o data in tot timpul asta, inca sper. Sau macar un bip, sa stiu ca ti'am trecut prin minte. Ce zici, batem palma?

Ok, acum revin la treburile mele.. bagaje, baie, ultimele retusuri etc etc.

P.S. Asta e postarea cu numarul 100! Merita sarbatorita!
P.P.S. Daca tie nu o sa'ti fie dor de mine, sa stii ca mie imi va fi oricum!

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger