sâmbătă, 24 iulie 2010

Cam asta a fost

Nu te mai vreau, sau asta imi impun sa nu te mai vreau, sau chiar nu te mai vreau, sau.. Sincer nici eu nu stiu ce vreau, ce nu vreau, de ce nu vreau, cum sa vreau, hai fie ca poate vreau!
Tu stii cate iluzii mi'ai facut Domniţule? Nu stii, normal ca nu stii, niciodata tu nu stii nimic! Dar gata, nu se mai poate asa! Pai ce'nseamna asta?
Deci hai sa recapitulam..
Tu, tu ai lumea ta, viata ta, berile tale, tigarile tale, ideile tale, prietenii tai
Eu, eu n'am ce cauta in lumea ta, in viata ta, nu mai beau din berile tale, tigarile ti le urasc din ce in ce mai mult, ideile si prietenii ce le mai impartim si noi asa un pic

Tigara ce ne poarta numele acolo la inceputul filtrului e pe sfarsite, iar noi deabia daca am tras 4-5 fumuri din ea. Iti place sa o privesti cum se fumeaza singura, iti place atat de mult. Pun pariu ca pana maine dimineata va fi fumata in intregime, nu va mai exista nici macar un fum pe care sa'l tragem amandoi in piept. Dar poate ca va fi mai bine asa. O sa'ti trimit scrumul ce'l port pretutindeni cu mine, o sa ti'l pun intr'un plic si o sa'l gasesti in cutia postala si atunci sigur iti vei da seama ca ai lasat tigara asta atat de "scumpa" sa se iroseasca.

Te astept maine dimineata la o cafea, unde sa'mi povestesti cum s'a stins ultima farama din tigara noastra, e bine asa?

P.S. Din doua lucruri rele il aleg pe cel mai putin rau!

2 comentarii:

rabbit spunea...

suna cam trist :P

roxi spunea...

este

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger