luni, 9 august 2010

Toast

Propun un toast, un toast pentru tot ce am trait impreuna cu voi, prietenii mei:

- pentru zilele cand ne jucam impreuna si te muscam ca'mi furai masinutele, pentru tine, Emil.
- pentru zilele in care ne jucam pe strazi pana noaptea tarziu, cu mingea sau jocuri d'alea dragute ca sticluta cu otrava, tara tara vrem ostasi s.a., pentru voi Andreea, Duan, Luci, Ika, Daniel, Bila, Bibilica, Cristi(ex grasu), Razvan, Cioara, Angi, Deea.
- pentru momentele in care ne sunam pe fix sa mergem una la alta cu papusile si pentru toate tampeniile pe care le'am facut impreuna, pentru tine, Roxana.
- pentru momentele in care ne certam pe cuburi, carioci si foi, pentru voi, colegii mei de gradinita.
- pentru cei 4 ani de zile in care am fost ca fratii, pentru doamna invatatoare si pentru voi, colegii mei de 1-4.
- pentru alti 4 ani pe care nu mi-i pot scoate din minte, pentru cei mai frumosi ani, pentru anii in care eram GIMNAZISTI!
- pentru voi colegii mei de gimnaziu pe care am inceput sa va apreciez mai mult in ultimul an, pentru Mrs V, pentru Mesea, Ghitza si Prundy.
- pentru zilele in care nu ma intelegeai decat tu, pentru clipa in care am devenit surori de sange, pentru scheletii mancati, pentru lacrimile varsate impreuna, pentru tine My Vanilla Sys.
- pentru ziua in care am devenit cele mai bune prietene, pentru cei doi baieti care ne'au apropiat, pentru toate momentele minunate pe care sunt sigura ca nu le puteam petrece cu altcineva mai bine, pentru tine my special friend!!
- pentru zilele in care am suferit enorm dupa tine, pentru tine my first love.
- pentru cea mai minunata tabara, pentru voi colegii mei de camera.
- pentru cele mai frumoase zile de 1 iunie la Jupiter, pentru tine, Emy.
- pentru cel mai reusit banchet, pentru cea mai lunga noapte de dans, pentru cel mai frumos rasarit.
- pentru zilele in care am stat cu sufletul la gura sa va cunosc pe voi, colegii mei dragi de liceu.
- pentru ziua in care am facut cunostinta cu liceeni mei si cu naspeta de diriga.
- pentru zilele in care ne'am plans de mila la chimie, pentru zilele in care ne faceam rugaciuni inaintea testelor.
- pentru tine, prietena mea bautoare de bere, pentru prima ora de franceza impreuna, cand te'ai lipit de mine, pentru tine Jude.
- pentru toate orele de fizica in care legile le faceam noi nu Ohm sau altii, pentru momentele din baie, pentru tine, Criss.
- pentru aluna vorbitoare, pentru tine Pokemon.
- pentru rasetele colorate pe care mi le oferi, pentru orele cand plangeam dupa tipi inexistenti, pentru versurile ce le'am scris, pentru tine Ralucapa.
- pentru momentele in care ma asculti neconditionat, pentru tine Filis.
- pentru zilele in care imi esti mai ceva ca un frate, pentru tine, Riciu.
- pentru orele in care iti faceam masaj la cap, pentru tine, Frank.
- pentru ziua in care m'ai corupt la un fum, pentru tine, Andra.
- pentru ziua in care m'ai cerut de sora, pentru tine, Claudia.
- pentru tampeniile care ne ies pe gura cand suntem impreuna, pentru tine, Cap.
- pentru aproape 8 luni de zile fericite, pentru tine, Laur.
- pentru ziua in care ne'am cunoscut, pentru tine Pisic (Florin).
- pentru ziua in care 5'ul acela ne'a facut cunostinta, pentru TINE!
- pentru filmele (ne)vazute la tine in apartament si pentru niste momente minunate, pentru tine Iuli.
- pentru zilele pierdute aiurea in oras cu bidonul de 2 litri de bere/vin in mana, pentru tine Ibu(Cristi).
- pentru prima mea sedinta de alergat pe plaja, pentru lantzul pe care mi l'ai dat, pentru tine, Vlad.
- pentru toate momentele in care te porti ca un porc, pentru clipele in care suntem doi narcisisti, pentru tine Papi.
- pentru romanele de viata impartasite, pentru ziua accea de agatat cocalari, pentru tine, Ale.
- pentru cele mai frumoase zile petrecute la munte, pentru "bataile" ce le primesc de la tine cand merit, pentru tine, Allye.
- pentru serile in care ma asteptai la liceu si pentru acea seara in care s'a petrecut neasteptatul, pentru tine, Eche.

Un toast special, pentru persoanele cele mai speciale din viata mea. Pentru voi, scumpilor! Pentru ca va iubesc!

4 comentarii:

frank spunea...

oooooo . sarna ptr masaj =)) :*

roxi spunea...

=)))) :*

Ale spunea...

Si eu te iubeesc>:D< si mai trebuie sa mergem asa.b-) dar ne luam si bodyguard.b-)

roxi spunea...

daaa, pe Papi :)):*

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger