duminică, 8 august 2010

P.S.

Te ghemuiai in poala mea sub pretextul ca iti era frig..
Te uitai la mine de parca vazusei ceva nemai pomenit..
Ma mangaiai si pareai asa uimit de pielea mea ciocolatie..
Imi spuneai cuvinte mari..
Ma fascinai cu fiecare gest, vorba, privire..

- Vreau sa fi doar a mea..
- Dar intelege.. pana acum treceam unu pe langa altu fara sa ne privim macar..
- Nu cred
- Nu stii nimic despre mine..
- Stiu mult mai multe despre tine decat ti'ai imagina, te cunosc mai bine decat te cunosti tu pe tine
- Nu cred

Imi cuprinzi fata in palmele'ti catifelate si ma privesti in ochi.
Sclipirea ce o porti in privire n'am mai vazuto la nimeni..
Ma saruti usor, de parca ai vrea sa nu'mi distrugi buzele..
Apoi ma mangai.

- Vezi? Deja incepi sa fi a mea!

Te iau in brate, te strang la piept, apoi te sarut.

- Vezi? Deja incep sa fiu a ta!

P.S. In vise, vrei nu vrei, esti doar al meu!

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger