marți, 28 septembrie 2010

?!

- hai cu mine.. haideee
- unde? ce sa fac cu tine? uita'ma!
- vreau doar sa vii, atat..
- de ce? nu vin!
- te rog...
- ai uitat de cate ori m'ai amagit asa? ai uitat cand eram toata pentru tine, trup si suflet? ai uitat?
- hai cu minee!! ai incredere.. promit ca nu vei regreta
- nu se mai poate, dragule.. ti'am dat atatea sanse.. atatea clipe de neuitat.. atatea momente speciale.. si tu ce ai facut, dragule? ce ai facut? le'ai dat pe toate dracului.. acum a venit randul meu sa fac acelasi lucru cu tine.. Du'te dracului, dragule !!
- iti cer o ultima sansa.. un singura..
- cate ultime sanse ti'am dat in mai putin de 2 saptamani? Cate, dragule, cate?
- de data asta va fi special..
- nu ma mai intereseaza, nu ma mai interesezi.. am invatat sa traiesc fara tine!
- nu cred.. hai cu mine!
- du'te la naiba, scumpule !! du'te la naiba!

- ce frumoasa este.. ce minunata este cand se enerveaza... am avut'o... n'am stiut sa o apreciez... acum cand mi'am dat seama e prea tarziu.. sunt un prost! ma resemnez.. merg singur sa privesc steaua ce'i poarta de azi numele.. ma resemnez!

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger