duminică, 31 octombrie 2010

Norocel

Daca ai stii ca esti mereu in gandurile mele cred ca ai sughita continuu si tare as vrea sa te aud sughitand si cu un zambet in coltul gurii sa iti zic "tine'te usor de nas si spune in gand numele persoanei care ti'ar placea sa se gandeasca la tine" si atunci tare mi'ar placea sa incep eu sa sughit...

Daca ti'ai musca limba de fiecare data cand mananci Rahat, tare fericita as fi daca m'ai injura ca vorbesc prea mult de tine...

Daca ai fi langa mine, zau ca nu ar mai fi nevoie nici de sughitat nici de muscat limba, ci doar de o privire fixa in ochii mei.. atat. Sigur iti vei da seama ca ei nu pot privi alt chip decat pe al tau, iar inima mea nu isi va mai deschide usa pentru mult timp.. Stai fara griji, e cald la mine in suflet.. nici usi, nici ferestre deschise pe care poti iesi.. Ia loc pe fotoliul acela din centru ca e tare comod, si priveste'ne pe noi cum ne fasticim cand suntem unu langa altu.. Te vei amuza teribil...

P.S. Ma simt mai norocoasa de cand iti zic "Norocel" de fiecare data cand stranuti!

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger