joi, 9 septembrie 2010

Toamna

Imi vopsesc unghiile in rosu iar gandul meu zboara undeva departe, la zilele alea calde, la diminetile cu putin vant, la dupa-amiezile fierbinti si la serile sufocante, la semintele mancate la coltul strazii si la rasetele de pe plaja.

Imi fac un ceai. Ziua asta de toamna si mirosul fructelor de padure ma duc cu gandul la tine. La cum eram, la cum radeam, la ce sclipiri aveam in ochi. Sufletul imi prezinta colectia lui de toamna-iarna inca de cand relatia dintre noi s'a racit. Dar sunt increzatoare si in colectia lui introduc eu si 2-3 rochite colorate si 3-4 tricouri cu zambete si 4-5 fustite cu sperante pictate manual. Ultima data cand ne'am vazut mai ti minte ce mi'ai zis? Uite a venit toamna,e timpul sa ne vedem, nu crezi?

As fi asa fericita daca colectia "Suflet de toamna" ar ajunge si prin capitala si sa aiba succes, sa te intorci acasa cu premii si apoi sa facem impreuna numai colectii primavara-vara, asa cum merita defapt sufletele noastre. Ce zici de asta? Asociati?








Pana una alta, unghiile sunt singurele care aduc a vara, iar sufletul meu te asteapta cu cafeaua pregatita, exact ca atunci.










P.S. Toamna asta mi'e dor de N O I !!

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger