luni, 2 august 2010

P-E-N-I-B-I-L

Tu chiar nu vezi cat esti de penibil? Cat esti de atacant? Cat de idioata este situatia pe care o creezi?

Sunt dezamagita si de data asta parca mai profund ca niciodata. N'am ce sa'ti mai zic, draga trecatorule, decat ca esti un om care si'a ratat cariera, un om care trece chiar degeaba prin viata, un incuiat la minte care poarta ochelari de cal. Atat.

Imi pare rau ca mi'am pierdut vremea cu unu ca tine. Chiar imi pare rau, dar asta e, am o viata inainte si nu ma plang pentru cateva zile pierdute.. aiurea. Poate ca tu nu te vezi, dar te sfatuiesc sa te uiti in oglinda constiintei si sa te privesti, sa'ti dai si tu seama cat de penibil esti. Exact, P-E-N-I-B-I-L !!!!

Aaa si inca ceva.. Vreau sa te anunt ca viata mea nu se termina si nu se va termina la nici un tip de statutul tau ! Se pare ca am mai mult "sange in co*e" decat tine. Sincer imi pare rau.

Toate cele bune, trecatorule, cele bune.

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger