sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Te astept

Hai sa punem cartile pe masa.. pe fata.. asa cum sunt.. de pica, trefla, inima rosie sau neagra.. Hai sa jucam un fel de Popa Prostul personalizat.. Pun jos cartea ce defineste Prima noastra zi impreuna.. Uimita vad ca tu te repezi sa pui peste, cartea cu Stangacie.. Insipir adanc si arunc cartea Sarut, te grabesti ca prima data si pui Fluturi.. si adaugi rusinat.. "in stomac de fiecare data cand ma sarutai".. Iti intind cartea Iubire si emotionat si tremurand pui fara sa stai pe ganduri cartea.. Eterna... si iar nu te poti abtine si adaugi "mereu.. mereu vei face parte din mine" Si atunci nu'mi mai ramane decat cartea Viata peste care tu ar fi bine sa pui cartea Toata viata impreuna.. dar te'ai uitat in ochii mei ai inceput sa plangi si.. sa ma iei in brate de parca ar fi fost ultima data cand ma vezi.. ai fumat ultima tigara asa.. strangandu'ma la piept si apoi m'ai sarutat pe frunte.. si tot ce ti'a mai ramas de zis a fost.. "Ai grija de tine! mereu inima mea iti va apartine!" si ai plecat..

3 comentarii:

Cristina spunea...

deci cel mai frumos text scris de tine.le depaseste pe toate.pup

eu spunea...

Cartea "futai" unde este ? :)))

roxi spunea...

oricare ai fi "eu", ar fi bine sa te abtii

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger