vineri, 14 ianuarie 2011

Neglijenta

Te'am cam neglijat dragule in ultimul timp. Ai face bine daca m'ai ierta ca tu stii mai bine decat restul cum imi este acum si cat ne-chef am..

M'am saturat de rutina, domnitule, si de toate chestiile pe care obisnuiesc si candva imi placea sa le fac. Sunt seci.. chiar sunt.
M'am saturat pana si de ceaiul de portocale pe care il veneram si de cafeaua cu gust de rom si de fluturii pe care nu'i mai simt de multa de vreme.. M'am saturat de absenta lor.. Nici macar nu mai stiu cum e sa stau la vorba cu ei band o cana cu ceai si mintindu'i ca sunt asa de putini...

Cat de indepartate mi se par diminetile in care ma trezeam si citeam mesajul de la tine, pentru ca mereu iti puneai ceasul sa sune cu jumatate de ora inainte de a ma trezi eu doar ca sa'mi dai mesaj. Cat timp a trecut de la ultima cafea in doi, in cafeneaua din centrul orasului.. Totul pare acum o poveste.. cu "a fost" si "am incalecat pe o sa.."

Cat de ciudat e sa vorbesc despre noi cu "A fost" si mai ciudat e atunci cand termin de povestit.. cand se termina totul cu un "mda, cam asta a fost ultimul nostru sarut"..

Atunci nu aveam mai nimic, dar aveam ce'mi trebuia. Acum am de toate, dar n'am ce trebuie sa am. Ironic, nu?

Nu, nu ne'am spus "Adio", dar acel "La revedere, a fost frumos" a fost cu semnul exclamarii !!

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger