duminică, 13 martie 2011

Ciudatenie

Sa nu crezi vreodata ca imi place de tine, ca te visez sau ca ,mereu gandul imi zboara la tine.. Nu, sa nu ai impresia asta..

Sa nu crezi ca mi'a ramas tiparit in minte trupul tau bronzat de 2 metri si sa nu cumva sa'ti treaca prin minte ca privirea ta si ochii tai caprui ma fac sa rosesc de fiecare data.. Nu, sa nu te gandesti la asta..

Aaa si inca ceva.. Vroiam sa'ti mai spun ca nu am visat niciodata la noi, noi doi stand in pat cu picioarele pe pereti, cu o cana mare de ceai, cat sa ne ajunga pentru amandoi, tu cu mana in parul meu, iar eu cu capul pe pieptul tau.. Nu, asta nu s'a intamplat niciodata, sa nu iti creezi false idei..

Si acum.. un fel de p.s... M'am mintit destul, ok recunosc, toate astea ma fac pe mine sa traiesc prin tine. Ciudat nu?

0 comentarii:

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger